Pracuj z nami! Poszukujemy koordynatora_ki sklepu internetowego!

Fundacja Pracownia Nauki i Przygody do swojego zespołu poszukuje koordynatora_ki sklepu internetowego.

Jeżeli jesteś osobą, która ma doświadczenie w zakresie e-commerce, jesteś osobą kreatywną i lubisz mieć przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań, praca z klientem nie jest dla Ciebie przeszkodą, chcesz razem z nami rozwijać działania – dołącz do naszego zespołu!

Koordynator_ka sklepu internetowego

Poszukujemy osoby do pracy stacjonarnej w wymiarze 40 godzin miesięcznie (zakładamy 2 razy w tygodniu po 4 godziny), w Domku Przygody ul. Jazdów 8/2 w Warszawie.

Proponujemy wynagrodzenie w przedziale 1400 – 1520zł brutto na podstawie umowy cywilno-prawnej lub B2B.

Osoba na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:

  • bieżącą obsługę klienta – kontakt telefoniczny oraz mailowy
  • obsługę zamówień – planowanie, organizację, monitoring zamówionych produktów
  • kontakt z dostawcami i podwykonawcami – stolarzem, krawcowymi, drukarniami itd.
  • monitoring magazynu – zamawianie brakujących materiałów i produktów
  • aktualizacja i monitoring systemu sprzedaży (Prestashop)
  • obsługa zewnętrznych platform sprzedażowych (m.in. Allegro)
  • wystawianie faktur
  • promocję oraz pozyskiwanie nowych klientów
  • poszukiwanie i wprowadzanie nowych produktów

Praca z nami to też przestrzeń do kreatywnych działań, sam_a lub wspólnie z zespołem Fundacji możesz wymyślać, prototypować i wdrażać zupełnie nowe produkty i pomysły na działania!

Oferujemy:

  • udział w rozwojowych działaniach, aktywnościach i projektach Fundacji
  • pracę dla organizacji pozarządowej wraz z pasjonatami edukacji i outdoor education
  • możliwość wdrażania swoich pomysłów, podejmowania inicjatyw i swobodę działania
  • niezbędne narzędzia do Twojej pracy
  • otwartość na zmiany i usprawnienia
  • realny wpływ na kierunek rozwoju i działania
  • szkolenie z wykorzystania narzędzi sprzedawanych w sklepie
  • wsparcie w Twoim rozwoju z zakresu e-commerce i nie tylko!

Jesteś doskonałą osobą na to miejsce, jeżeli:

  • masz doświadczenie w branży e-commerce
  • znasz systemy CMS (pracujemy na systemie PrestaShop)
  • charakteryzują Cię wysokie kompetencje organizacyjne i interpersonalne
  • jesteś osobą samodzielną i odpowiedzialną, potrafisz priorytetyzować zadania
  • masz orientację na cel oraz realizację zadań
  • potrafisz pracować w zespole
  • szybko się uczysz i chcesz się rozwijać
  • masz łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem oraz rozwiązywaniu problemów
  • jesteś osobą kreatywną, poszukującą rozwiązań
  • znasz obsługę pakiet MS Office
  • znasz język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację z klientem oraz podwykonawcami

Dodatkowym atutem będzie:

  • umiejętność planowania i realizacji strategii marketingowych w e-commerce, w tym kampanii reklamowych w internecie z wykorzystaniem social mediów i Google Ads
  • znajomość systemu PrestaShop
  • prawo jazdy kat. B
  • znasz narzędzia analityczne, w tym Google Analytics
  • znajomość SEO i SEM oraz narzędziami do pozycjonowania stron nie jest Ci obca

Jak będzie przebiegać rekrutacja?

  1. Wypełniasz formularz, który pozwoli nam poznać Cię trochę lepiej i sprawdzić Twoje umiejętności, ale także poznać Twoją opinię o naszym sklepie
  2. Po zakończeniu zbierania zgłoszeń skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zaprosimy na spotkanie
  3. Spotkanie rekrutacyjne, na którym będziemy mogli poznać się nawzajem, porozmawiać o wyzwaniach, na które się natknęliśmy oraz o warunkach współpracy

Nie czekaj, wypełnij poniższy formularz i dołącz do naszego zespołu!
Na zgłoszenia czekamy do 20 kwietnia 2023r.

Koordynator_ka sklepu internetowego 2023

Cześć,

cieszymy się, że zainteresowała Cię możliwość dołączenia do naszego zespołu.

Przygotowaliśmy formularz z kilkoma pytaniami, który pozwoli nam poznać lepiej Ciebie oraz Twoje doświadczenie.

Trzymamy kciuki!

Imię i nazwisko
Imię i nazwisko
Imię
Nazwisko