Fundacja Pracownia Nauki i Przygody do swojego zespołu poszukuje koordynatora_ki sklepu internetowego.
Jeżeli jesteś osobą, która ma doświadczenie w zakresie e-commerce, jesteś osobą kreatywną i lubisz mieć przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań, praca z klientem nie jest dla Ciebie przeszkodą, chcesz razem z nami rozwijać działania – dołącz do naszego zespołu!
Koordynator_ka sklepu internetowego
Poszukujemy osoby do pracy stacjonarnej w wymiarze 40 godzin miesięcznie (zakładamy 2 razy w tygodniu po 4 godziny), w Domku Przygody ul. Jazdów 8/2 w Warszawie.
Proponujemy wynagrodzenie w przedziale 1400 – 1520zł brutto na podstawie umowy cywilno-prawnej lub B2B.
Osoba na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:
- bieżącą obsługę klienta – kontakt telefoniczny oraz mailowy
- obsługę zamówień – planowanie, organizację, monitoring zamówionych produktów
- kontakt z dostawcami i podwykonawcami – stolarzem, krawcowymi, drukarniami itd.
- monitoring magazynu – zamawianie brakujących materiałów i produktów
- aktualizacja i monitoring systemu sprzedaży (Prestashop)
- obsługa zewnętrznych platform sprzedażowych (m.in. Allegro)
- wystawianie faktur
- promocję oraz pozyskiwanie nowych klientów
- poszukiwanie i wprowadzanie nowych produktów
Praca z nami to też przestrzeń do kreatywnych działań, sam_a lub wspólnie z zespołem Fundacji możesz wymyślać, prototypować i wdrażać zupełnie nowe produkty i pomysły na działania!
Oferujemy:
- udział w rozwojowych działaniach, aktywnościach i projektach Fundacji
- pracę dla organizacji pozarządowej wraz z pasjonatami edukacji i outdoor education
- możliwość wdrażania swoich pomysłów, podejmowania inicjatyw i swobodę działania
- niezbędne narzędzia do Twojej pracy
- otwartość na zmiany i usprawnienia
- realny wpływ na kierunek rozwoju i działania
- szkolenie z wykorzystania narzędzi sprzedawanych w sklepie
- wsparcie w Twoim rozwoju z zakresu e-commerce i nie tylko!
Jesteś doskonałą osobą na to miejsce, jeżeli:
- masz doświadczenie w branży e-commerce
- znasz systemy CMS (pracujemy na systemie PrestaShop)
- charakteryzują Cię wysokie kompetencje organizacyjne i interpersonalne
- jesteś osobą samodzielną i odpowiedzialną, potrafisz priorytetyzować zadania
- masz orientację na cel oraz realizację zadań
- potrafisz pracować w zespole
- szybko się uczysz i chcesz się rozwijać
- masz łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem oraz rozwiązywaniu problemów
- jesteś osobą kreatywną, poszukującą rozwiązań
- znasz obsługę pakiet MS Office
- znasz język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację z klientem oraz podwykonawcami
Dodatkowym atutem będzie:
- umiejętność planowania i realizacji strategii marketingowych w e-commerce, w tym kampanii reklamowych w internecie z wykorzystaniem social mediów i Google Ads
- znajomość systemu PrestaShop
- prawo jazdy kat. B
- znasz narzędzia analityczne, w tym Google Analytics
- znajomość SEO i SEM oraz narzędziami do pozycjonowania stron nie jest Ci obca
Jak będzie przebiegać rekrutacja?
- Wypełniasz formularz, który pozwoli nam poznać Cię trochę lepiej i sprawdzić Twoje umiejętności, ale także poznać Twoją opinię o naszym sklepie
- Po zakończeniu zbierania zgłoszeń skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zaprosimy na spotkanie
- Spotkanie rekrutacyjne, na którym będziemy mogli poznać się nawzajem, porozmawiać o wyzwaniach, na które się natknęliśmy oraz o warunkach współpracy
Nie czekaj, wypełnij poniższy formularz i dołącz do naszego zespołu!
Na zgłoszenia czekamy do 20 kwietnia 2023r.