W międzynarodowej literaturze znajdziemy wiele pozycji, które zgłębiają temat Experiential Education, Adventure Education, Outdoor Education, Enviromental Education, a jak sytuacja wygląda na naszym rodzimym języku?
W Polsce wciąż nie doczekaliśmy się dobrego tłumaczenia powyższych zagadnień, a ilość dostępnych materiałów jest niezwykle ograniczona. Wychodzą naprzeciw tym potrzebom, Fundacja Pracowni Nauki we współpracy z innymi organizacjami zgłębiającymi pedagogiczne tematy, w 2012 roku stworzyła publikację, która podejmuje te zagadnienia. „Edukacja Przygodą. Outdoor i Adventure Education w Polsce: teoria, przykłady, konteksty” w redakcji Ewy Palamer-Kabacińskiej i Agnieszki Leśny to pierwsza taka publikacja w języku polskim!
Po wyczerpaniu nakładu, książka nie była wznawiana. Jednak ponieważ polscy czytelnicy wciąż się o nią upominali – postanowiliśmy wznowić nakład z nową, odświeżoną okładką.
Pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zagłębić się w wyżej wymienionych tematach. Polecamy ją szczególnie osobom, które w swojej pracy wykorzystują lub chcą rozpocząć działania w nurcie pedagogiki przygody. Świetna publikacja, napisana bardzo przystępnie i podzielona na części, w taki sposób aby czytelnikowi, jak najłatwiej było poruszać się między obszarami.
Przekonaj się sam! Drugie wydanie „Edukacji Przygodą” znajdziesz w naszym sklepie internetowym -> Edukacja Przygodą.