Kim jesteśmy?
Misją naszej organizacji jest wspieranie ludzi w rozwoju poprzez przeżywanie i projektowanie przygód ku pogłębieniu więzi ze sobą, innymi i naturą oraz świadomemu zmienianiu świata na lepsze. Istotą naszego działania jest wolontariat – nasze wolontariuszki i wolontariusze, poprzez rozwój siebie, wspierają w rozwoju innych.
Oferujemy klimatyczne, przyjacielskie i dynamiczne środowisko pracy budowane na zaufaniu, braniu odpowiedzialności i kulturze informacji zwrotnej.
Zapraszamy Cię do pracy z nami w projekcie stworzenia miejsca bezpłatnego miejsca co-workingowego z opieką nad dziećmi dla Gości z Ukrainy, w niezwykłej przestrzeni naszego „domku przygody” OsiemPrzezDwa. Więcej o samym domku znajdziesz tutaj.
Wymagane doświadczenie i kompetencje:
Dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne, proaktywność, chęć pracy z ludźmi i cierpliwość do nich, otwartość na nowe technologie, angielski na poziomie komunikatywnym, płynne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie, umiejętności manualne (majsterka, naprawianie, planowanie napraw lub pozyskiwanie/koordynacja specjalistów w tym zakresie), doświadczenie w opiece nad obiektem/przestrzenią, umiłowanie ładu i porządku :),orientacja na zrównoważone wykorzystanie zasobów i dbanie o przyrodę, chęć zaangażowania w pomoc osobom w kryzysie uchodźczym. Dobre zorientowanie w środowisku lokalnym (Warszawa, Warszawa-Śródmieście).
Pomocne będzie:
Zainteresowanie animacją społeczno-kulturalną, zarządzaniem partycypacyjnym, tworzeniem społeczności lokalnych. Orientacja w zasadach działania sektora pozarządowego, zainteresowanie outdoor education, turystyką, przyrodą, chęć uczenia się i zwiększanie swojego wpływu na otaczający świat. Doświadczenie w organizacji harcerskiej / turystycznej (funkcje kwatermistrza/ni, opieka nad bazą).
Wynagrodzenie, długość, forma zatrudnienia:
Wynagrodzenie ok. 4650 brutto (B2B, umowa zlecenie), w wymiarze 40h w tygodniu w formie hybrydowej (mniejsza część zadań realizowanych zdalnie, większość w siedzibie fundacji na warszawskim Osiedlu Jazdów).
Okres zatrudnienia: 11 kwietnia 2022 – 30 czerwca 2022 z możliwością wydłużenia współpracy w mniejszym wymiarze godzin w późniejszych miesiącach.
Korzyści:
Kreowanie atmosfery i działań wspierających osoby w kryzysie uchodźczym. Możliwość bezpłatnego uczestnictwa w większości szkoleń fundacji i działaniach integracyjnych; możliwość udziału w dofinansowanych projektach międzynarodowych (wymiany i szkolenia); licencja MS Office; możliwość pracy w klimatycznym, drewnianym domku fińskim na Osiedlu Jazdów. Wpływ na rozwój i działanie Osiedla Jazdów.
Kogo szukamy?
Do naszego zespołu poszukujemy otwartej, zaangażowanej osoby, zorientowanej na rozwiązania, którą inspiruje praca z innymi ludźmi i lubi dbać o przestrzeń. Osoby lubiącej zmienność zadań – od układanie grafiku poprzez dbanie o gości, czasem zakupy lub wygłupy z dziećmi. Nie straszne jej sprzątanie, grabienie liści, a w wolnej chwili lubi dokręcać rozklekotane zawiasy – a czasem zaparzyć dobrą kawę zziębniętemu gościowi domku. Ważna jest dyspozycyjność w godzinach działania punktu co-workingowego (8:00/9:00 – 17:00/18:00) i bycie codziennie na miejscu (choć nie musi to być cały dzień).
Dołącz do trzonu naszego zespołu, aby wesprzeć nas w kreowaniu przyjaznej przestrzeni dla tych, którzy tak bardzo tego teraz potrzebują.
Gotowy/gotowa na to wyzwanie? Sprawdź szczegóły!
Jakie będą Twoje odpowiedzialności i zadania?
- codzienne dbanie o przestrzeń i witanie/pomoc gościom „PoPracowni”, współpraca z wolontariuszami w tym zakresie
- dbanie o zaopatrzenie, sprawne działanie urządzeń i wyposażenia
- aktywnie działanie w ramach sąsiedzkiej sieci Partnerstwo Otwarty Jazdów (koordynacja pomocy z innymi domkami, podtrzymywanie relacji sąsiedzkich, uczestnictwo w spotkaniach Partnerstwa Otwarty Jazdów, pierwszy poniedziałek miesiąca od 18:30)
- zapewnienie płynnej i przyjaznej współpracy ze współgospodarzami innych wydarzeń dziejących się w domku (koordynacja kalendarza, przyjmowania gości, udostępniania wnętrza)
- spotkania z Zarządem fundacji i koordynatorką projektu w zakresie sprawnego działania programu,
- wsparcie w animacji społeczno-kulturalnej, w tym pomoc w działaniach związanych z programem dla dzieci w domku w miarę potrzeby,
- udział w comiesięcznych spotkaniach całego zespołu fundacji
- dbanie o podstawową dokumentację np. gromadzenie faktur, tworzenie sprawozdań, harmonogramów
Praca na tym stanowisku oznacza:
– posiadanie ważnej, pomocowej roli w zespole fundacji
– bliską współpracę z zarządem fundacji w zakresie działań w OsiemPrzezDwa
– bezpośredni wpływ na realizację wizji i misji fundacji
– możliwość realizacji swoich własnych pomysłów, eksperymentowania, uczenia się
– wsparcie w zespole fundacji i jego zasobach
Jak będzie wyglądał dalszy proces?
– poprosimy Cię o wypełnienie formularza z podstawowymi informacjami o Twoim doświadczeniu i motywacji – do 4.04
– otrzymasz od nas informację zwrotną 5.04 w godzinach popołudniowych
– wybrane osoby zaprosimy na spotkanie online w tygodniu 6-7.04
-wyniki rekrutacji poznasz 8.04 a od 11.04 rozpoczniesz pracę
Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z Wiktorią Jasińską: wiktoria.jasinska@naukaprzygoda.edu.pl, +48 881 047 545