Szukamy do zespołu osoby dbającej o przestrzeń co-workingową w projekcie „PoPracownia”

Kim jesteśmy?

Misją naszej organizacji jest wspieranie ludzi w rozwoju poprzez przeżywanie i projektowanie przygód ku pogłębieniu więzi ze sobą, innymi i naturą oraz świadomemu zmienianiu świata na lepsze. Istotą naszego działania jest wolontariat – nasze wolontariuszki i wolontariusze, poprzez rozwój siebie, wspierają w rozwoju innych.

Oferujemy klimatyczne, przyjacielskie i dynamiczne środowisko pracy budowane na zaufaniu, braniu odpowiedzialności i kulturze informacji zwrotnej.

Zapraszamy Cię do pracy z nami w projekcie stworzenia miejsca bezpłatnego miejsca co-workingowego z opieką nad dziećmi dla Gości z Ukrainy, w niezwykłej przestrzeni naszego „domku przygody” OsiemPrzezDwa. Więcej o samym domku znajdziesz tutaj.

Nasz zespół w przygotowujący pokaz otwarty pedagogiki przygody

Wymagane doświadczenie i kompetencje:

Dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne, proaktywność, chęć pracy z ludźmi i cierpliwość do nich, otwartość na nowe technologie, angielski na poziomie komunikatywnym, płynne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie, umiejętności manualne (majsterka, naprawianie, planowanie napraw lub pozyskiwanie/koordynacja specjalistów w tym zakresie), doświadczenie w opiece nad obiektem/przestrzenią, umiłowanie ładu i porządku :),orientacja na zrównoważone wykorzystanie zasobów i dbanie o przyrodę, chęć zaangażowania w pomoc osobom w kryzysie uchodźczym. Dobre zorientowanie w środowisku lokalnym (Warszawa, Warszawa-Śródmieście).

Pomocne będzie:

Zainteresowanie animacją społeczno-kulturalną, zarządzaniem partycypacyjnym, tworzeniem społeczności lokalnych. Orientacja w zasadach działania sektora pozarządowego, zainteresowanie outdoor education, turystyką, przyrodą, chęć uczenia się i zwiększanie swojego wpływu na otaczający świat. Doświadczenie w organizacji harcerskiej / turystycznej (funkcje kwatermistrza/ni, opieka nad bazą).

Wynagrodzenie, długość, forma zatrudnienia:

Wynagrodzenie ok. 4650 brutto (B2B, umowa zlecenie), w wymiarze 40h w tygodniu w formie hybrydowej (mniejsza część zadań realizowanych zdalnie, większość w siedzibie fundacji na warszawskim Osiedlu Jazdów).

Okres zatrudnienia: 11 kwietnia 2022 – 30 czerwca 2022 z możliwością wydłużenia współpracy w mniejszym wymiarze godzin w późniejszych miesiącach.

Korzyści:

Kreowanie atmosfery i działań wspierających osoby w kryzysie uchodźczym. Możliwość bezpłatnego uczestnictwa w większości szkoleń fundacji i działaniach integracyjnych; możliwość udziału w dofinansowanych projektach międzynarodowych (wymiany i szkolenia); licencja MS Office; możliwość pracy w klimatycznym, drewnianym domku fińskim na Osiedlu Jazdów. Wpływ na rozwój i działanie Osiedla Jazdów.

Kogo szukamy?

Do naszego zespołu poszukujemy otwartej, zaangażowanej osoby, zorientowanej na rozwiązania, którą inspiruje praca z innymi ludźmi i lubi dbać o przestrzeń. Osoby lubiącej zmienność zadań – od układanie grafiku poprzez dbanie o gości, czasem zakupy lub wygłupy z dziećmi. Nie straszne jej sprzątanie, grabienie liści, a w wolnej chwili lubi dokręcać rozklekotane zawiasy – a czasem zaparzyć dobrą kawę zziębniętemu gościowi domku. Ważna jest dyspozycyjność w godzinach działania punktu co-workingowego (8:00/9:00 – 17:00/18:00) i bycie codziennie na miejscu (choć nie musi to być cały dzień).

Dołącz do trzonu naszego zespołu, aby wesprzeć nas w kreowaniu przyjaznej przestrzeni dla tych, którzy tak bardzo tego teraz potrzebują.

Gotowy/gotowa na to wyzwanie? Sprawdź szczegóły! 

Goście punktu pomocowego, który działał w naszym domku w marcu 2022.

Jakie będą Twoje odpowiedzialności i zadania?

  • codzienne dbanie o przestrzeń i witanie/pomoc gościom „PoPracowni”, współpraca z wolontariuszami w tym zakresie
  • dbanie o zaopatrzenie, sprawne działanie urządzeń i wyposażenia
  • aktywnie działanie w ramach sąsiedzkiej sieci Partnerstwo Otwarty Jazdów (koordynacja pomocy z innymi domkami, podtrzymywanie relacji sąsiedzkich, uczestnictwo w spotkaniach Partnerstwa Otwarty Jazdów, pierwszy poniedziałek miesiąca od 18:30)
  • zapewnienie płynnej i przyjaznej współpracy ze współgospodarzami innych wydarzeń dziejących się w domku (koordynacja kalendarza, przyjmowania gości, udostępniania wnętrza)
  • spotkania z Zarządem fundacji i koordynatorką projektu w zakresie sprawnego działania programu,
  • wsparcie w animacji społeczno-kulturalnej, w tym pomoc w działaniach związanych z programem dla dzieci w domku w miarę potrzeby,
  • udział w comiesięcznych spotkaniach całego zespołu fundacji
  • dbanie o podstawową dokumentację np. gromadzenie faktur, tworzenie sprawozdań, harmonogramów

Praca na tym stanowisku oznacza:

– posiadanie ważnej, pomocowej roli w zespole fundacji

– bliską współpracę z zarządem fundacji w zakresie działań w OsiemPrzezDwa

– bezpośredni wpływ na realizację wizji i misji fundacji

– możliwość realizacji swoich własnych pomysłów, eksperymentowania, uczenia się

– wsparcie w zespole fundacji i jego zasobach

Jak będzie wyglądał dalszy proces?

Wiktoria, członkini zarządu fundacji

– poprosimy Cię o wypełnienie formularza z podstawowymi informacjami o Twoim doświadczeniu i motywacji – do 4.04

– otrzymasz od nas informację zwrotną 5.04 w godzinach popołudniowych

– wybrane osoby zaprosimy na spotkanie online w tygodniu 6-7.04

-wyniki rekrutacji poznasz 8.04 a od 11.04 rozpoczniesz pracę

Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z Wiktorią Jasińską: wiktoria.jasinska@naukaprzygoda.edu.pl, +48 881 047 545