Właśnie ukazał się numer 2 (240) / 2016 Kwartalnika Pedagogicznego, którego znaczną część wypełniły rozwinięcia referatów z ostatniej konferencji „Edukacja Przygodą”. W numerze znajdują się zarówno rozważania metodologiczne (np. dr Wojciech Swędzioł – Wybrane problemy metod badań jakościowych w pedagogice przygody), artykuły analityczne i porównawcze (np. prof. Jacek Woźniak – Szkolenia outdoor a edukacja przez przygodę) oraz przeglądowe (np. Agnieszka Leśny – Sail training a wychowanie morskie). Wiele tektów dotyczy sprawozdań z najnowszych badań dziedziny (np. dr Ewa Palamer-Kabacińska – Czeskie doświadczenia w obszarze pedagogiki przeżyć). Na specjalne zaproszenie, swój artykuł opublikował również gość specjalny konferencji – dr Pete Allison (Six waves of outdoor education and still in a state of confusion: Dominant thinking and category mistakes) .
Polecamy ten numer Kwartalnika wszystkim akademikom i studentom zainteresowanym tematyką outdoor/adventure/experiential education i pedagogika przeżyć.
Spis treści kwartalnika >>>