Relacja z warsztatu „Graj i projektuj gry: Erlebnispädagogik w teorii i praktyce”

W dniach 15-17.05.2015, w urokliwym ośrodku „Kacze Bagno – Miejsce Inicjatyw Pozytywnych”, siedemnastu śmiałków spotkało się z trenerem Rafałem Ryszką, aby zgłębiać tajniki grania i projektowania gier zgodnie z teorią pedagogiki przeżyć (z niemc.Erlebnispädagogik). Tym razem, zamiast pisać ogólną relację, oddajmy głos uczestnikom:

Co Ci dał udział w warsztatach?

  • Radość, zabawę.
  • Ugruntowanie wiedzy o metodzie pedagogiki przeżyć, poznanie nowych gier, wzrost motywacji do pracy tą metodą i rozwoju swojej działalności w tym kierunku.
  • Dużo pomysłów na naukę przez zabawę, które wykorzystam w zajęciach z dziećmi.
  • Poszerzyłam swoje doświadczenia i wiedzę na temat pedagogiki przeżyć, pozyskałam wizję dalszego działania, wskazał drogę do dalszej pracy.
  • Poznanie nowych, inspirujących ludzi
  • Wzmocnienie pewności siebie w roli prowadzącego gry!

Czego nowego dowiedziałaś, dowiedziałeś się na warsztatach?

  • Poznałam nowe gry, zasady prowadzenia zajęć wg pedagogiki przeżyć
  • O istnieniu przedszkoli leśnych.
  • Wiem, że chcę się rozwijać w tym kierunku!
  • Dopasowanie gier i zabaw do etapu wzajemnych relacji grupy.
  • Dużo nowych gier i zabaw, ale przede wszystkim tego jakie uczucia mogą one wywołać.
  • Że gra to coś więcej niż zabawa.

Twoje uwagi:

  • Wszystkie informacje były bardzo czytelne. Warsztat prowadzony był metodami aktywnymi.
  • Warsztaty były bardzo dynamiczne! Aktywna grupa i duży potencjał liderski.
  • Warsztat zachęcił mnie do głębszego zainteresowania się tematem.

 

No. Fajnie było ;)