Zapraszamy do zespołu wolontariackiego Pracowni Nauki i Przygody, która zajmuje się działaniami z pogranicza edukacji alternatywnej, nieformalnej oraz animacji-społeczno kulturalnej. Zgłoszenia przez portal ochotnicy warszawscy:
Oferta dotyczy wsparcia działań programowych w około wykorzystywania gier i grywalizacj do wspierania edukacji i rozwoju.
Wolontariusz lub wolontariuszka będzie działała w zespole składającym się z min. 3 innych osób tworzących ten konkretny program, a w szerszej perspektywie w około 20 osobowym zespole fundacji skupionym w dwóch miastach.
Wolontariat w tym projekcie da Ci szansę połączenia działania dla innych z własnym rozwojem w obszarze projektowanie gier, wykorzystywania gier, promocji gier oraz edukacji i animacji-społecznokulturanej poprzez gry.
Zadania
- Wsparcie organizacji 10 dniowego, międzynarodowego kursu projektowania gier
- Współtworzenie lokalnego klubu gier planszowych „Graramba” (np, dyżury na spotkaniach planszówkowych, tłumaczenie zasad gier)
- Pomoc przy realizacjach zgrywalizowanych lekcji dla młodzieży oraz zajęciach edukacyjnych w oparciu o gry
Ile czasu?
Minimum 10 godzin miesięcznie w zróżnicowanym trybie (dyżury popołudniowe + praca zdalna i projektowa).
Minimalny wiek wolontariusza
18 lat
Dodatkowe wymagania
Mile widziana jest znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (jeśli chcesz zaangażować się w obóz międzynarodowy); otwartość na korzystanie z aplikacji typu kalendarz Google, Trello, praca w chmurze.
Oferujemy – świadczenia dla wolontariusza
▪ Umowę wolontariacką z obowiązkowym ubezpieczeniem NNW, ubezpieczenie OC, możliwość korzystania z funduszu szkoleniowego (dofinansowywanie szkoleń), udział w wyjazdach integracyjnych, program mentorski przez pierwsze 6 miesięcy, koszulka i możliwość uczestnictwa we wszystkich innych programach fundacji.
* Możliwość udziału w 10 dniowym kursie projektowania gier (kurs międzynarodowy, w języku angielskim), planowany termin: początek lipca lub początek sierpnia.
*Rozwój w zakresie prowadzenia zajęć z młodzieżą w oparciu o gry i grywalizacje.