Wolontariat z grami i grywalizacją

Zapraszamy do zespołu wolontariackiego Pracowni Nauki i Przygody, która zajmuje się działaniami z pogranicza edukacji alternatywnej, nieformalnej oraz animacji-społeczno kulturalnej. Zgłoszenia przez portal ochotnicy warszawscy:

Oferta dotyczy wsparcia działań programowych w około wykorzystywania gier i grywalizacj do wspierania edukacji i rozwoju.

Wolontariusz lub wolontariuszka będzie działała w zespole składającym się z min. 3 innych osób tworzących ten konkretny program, a w szerszej perspektywie w około 20 osobowym zespole fundacji skupionym w dwóch miastach.

Wolontariat w tym projekcie da Ci szansę połączenia działania dla innych z własnym rozwojem w obszarze projektowanie gier, wykorzystywania gier, promocji gier oraz edukacji i animacji-społecznokulturanej poprzez gry.

Zadania

  • Wsparcie organizacji 10 dniowego, międzynarodowego kursu projektowania gier
  • Współtworzenie lokalnego klubu gier planszowych „Graramba” (np, dyżury na spotkaniach planszówkowych, tłumaczenie zasad gier)
  • Pomoc przy realizacjach zgrywalizowanych lekcji dla młodzieży oraz zajęciach edukacyjnych w oparciu o gry

Ile czasu?

Minimum 10 godzin miesięcznie w zróżnicowanym trybie (dyżury popołudniowe + praca zdalna i projektowa).

Minimalny wiek wolontariusza

18 lat

Dodatkowe wymagania

Mile widziana jest znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (jeśli chcesz zaangażować się w obóz międzynarodowy); otwartość na korzystanie z aplikacji typu kalendarz Google, Trello, praca w chmurze.

Oferujemy – świadczenia dla wolontariusza

▪ Umowę wolontariacką z obowiązkowym ubezpieczeniem NNW, ubezpieczenie OC, możliwość korzystania z funduszu szkoleniowego (dofinansowywanie szkoleń), udział w wyjazdach integracyjnych, program mentorski przez pierwsze 6 miesięcy, koszulka i możliwość uczestnictwa we wszystkich innych programach fundacji.

* Możliwość udziału w 10 dniowym kursie projektowania gier (kurs międzynarodowy, w języku angielskim), planowany termin: początek lipca lub początek sierpnia.

*Rozwój w zakresie prowadzenia zajęć z młodzieżą w oparciu o gry i grywalizacje.