|
30 listopada 2022
Za nami kolejne i ostatnie warsztaty dla uczniów w ramach projektu „Moc w działaniu„! Na zakończenie cyklu skupiliśmy się na tym, kim jest lider. W trakcie wcielaliśmy się w rolę budowniczych niezwykłej budowli. Tworzyliśmy sylwetki idealnego lidera, zastanawiając się jakie cechy powinien mieć i dlaczego są ważne. Po . . . [Czytaj dalej »] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
30 listopada 2022
Nasza jesień jest jak zawsze mocno pracowita – tym razem jest to zasługa Mocy w działaniu, czyli projektu skierowanego do młodzieży z warszawskich liceów. W kolejne październikowe i listopadowe soboty spotykaliśmy się z grupą młodych liderów na szkoleniach specjalistycznych m.in. z zakresu komunikacji, manipulacji czy przywództwa. W tej . . . [Czytaj dalej »] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
17 listopada 2022
28 listopada 2022 (poniedziałek) godzina: 16:00 – 17:00 W PROGRAMIE: Przedstawienie modelu „Skala Współpracy”, jako wartościowej propozycji dla organizacji pozarządowych w Polsce. Skala Współpracy jest modelem, pozwalającym zrozumieć jak grupy ludzi ze sobą współpracują. Oczywiście, model jest pewnym uproszczeniem, jednak to właśnie czyni go bardzo przydatnym. Stosując go w . . . [Czytaj dalej »] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5 listopada 2022
Sail training (ang. rejsy rozwojowe, rejsy szkoleniowe) jest światowym ruchem zajmujący się szkoleniem młodzieży i młodych dorosłych, w którym wiedza i umiejętności żeglarskie są kontekstem oraz podłożem do działań rozwojowych. Nurt wpisuje się w szeroką dziedzinę adventure & outdoor education. W Polsce, od 1993 działa stowarzyszenie The Sail Training Association Poland, którego celem . . . [Czytaj dalej »] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
31 października 2022
W sobotę 22.10.2022 odbyła się integracja plenerowa zorganizowana dla stypendystów Stypendium m.st. Warszawy im. Jana Pawła II. Stypendia skierowane są do warszawskich uczniów i studentów, którzy mimo trudnych warunków materialnych osiągają dobre wyniki w nauce i są aktywni naukowo, artystycznie, sportowo lub są zaangażowani w . . . [Czytaj dalej »] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
28 października 2022
Ruszyliśmy z warsztatami tematycznymi dla licealistów w ramach projektu „Moc w działaniu”! Na pierwszy ogień poszła, a jakże, komunikacja Graliśmy w gry, dyskutowaliśmy. Było sporo emocji, a potem refleksja o tym jak działamy w nowych grupach, jak powiedzieć komuś komunikat, aby został zrozumiany, jak odczuwamy różne sposoby zwracania się . . . [Czytaj dalej »] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
25 października 2022
10 września 2022 roku odbył się pierwszy jesienny (a drugi w tym roku!) warsztat pokazowy pedagogiki przygody. W Pracowni mamy szczególny sentyment do tego warsztatu, ponieważ odbywa się on zawsze na początku sezonów – po długim okresie snu zimowego oraz po letnim odpoczynku. Jest więc to dla nas dobra . . . [Czytaj dalej »] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
20 października 2022 W piątkowy wieczór 14 Października w ramach inicjatywy #ErasmusDays odbył się warsztat otwarty “Pedagogika przygody a metoda harcerska”. Dla dziesięcioosobowej grupy zajęcia prowadziła Julia Banaszewska z asystą Karola Trynkler. W czasie trzygodzinnych zajęć uczestnicy za pomocą różnych ćwiczeń na świeżym powietrzu poznawali na czym polegają subtelne różnice między pedagogiką . . . [Czytaj dalej »] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
11 października 2022
Dwuletni program Track One mający na celu wymianę doświadczeń pomiędzy organizacjami outdoor z Gruzji, Łotwy, Armenii, Rumunii, Ukrainy i Polski właśnie dobiegł końca. Podsumowaniem projektu był całodniowy festiwal, na którym uczestnicy mieli okazję zapoznać się z działalnością organizacji biorących udział w projekcie.Ze strony Pracowni Nauki i Przygody szóstka wolontariuszy . . . [Czytaj dalej »] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
6 października 2022
W raz z pierwszym dniem kalendarzowej jesieni, 23-24 września 2022, odbyła się #16 edycja warsztatów „Adventus” o warsztat outdoor & experiential education. Dla 13 uczestników z całej Polski, warsztaty poprowadziły Aga Leśny wraz z Asią Przydatek oraz Karol Trynkler w roli asystenta i Krzysztof Kocimski jako trener niskiego parku . . . [Czytaj dalej »] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|